Snel kiezen
Zoek op kleur
Zoek op land
Zoek op dranksoort
Zoek op druivenras
Zoek op herkomstgebied
Zoek op producent
Zoek op smaakprofiel
Zoek op flesinhoud
Zoek op prijs
Zoek op smaak
  U winkelt veilig bij ons

Veelgestelde vragen


Bestellen


Hoe plaats ik een bestelling?

Een bestelling plaatsen is eenvoudig:

Zoek de wijn of het product dat u wilt kopen en klik op ‘In winkelwagen’. Wilt u verder rondkijken? Geen probleem — uw producten blijven gewoon in de winkelwagen staan. Klaar om af te rekenen? Ga naar uw winkelmandje en klik op ‘Afrekenen’.

Tijdens het afrekenen kiest u of u de bestelling thuis wilt laten bezorgen of liever afhaalt in onze winkel in Ulft. Meer informatie over bezorging vindt u op onze pagina Bestelling en levering.


Retourneren en annuleren

Kan ik een product retourneren?

Ja, dat kan. Op de pagina retourneren leest u precies hoe dit in zijn werk gaat. Wij doen ons best om het retourneren zo soepel mogelijk te laten verlopen.

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?

U kunt uw bestelling kosteloos annuleren, zolang deze nog niet is verzonden. Neem hiervoor zo snel mogelijk contact met ons op.

Is uw bestelling al onderweg, maar wilt u deze toch annuleren? Dan kunt u het pakket bij bezorging weigeren. Zodra wij het ongeopende pakket in goede staat retour hebben ontvangen, storten wij het aankoopbedrag terug. Eventuele verzendkosten brengen wij in mindering.


Niet tevreden?

Wat als ik niet tevreden ben over mijn bestelling?

Dat horen we graag, zodat we het kunnen oplossen. Heeft u een klacht of opmerking over een van onze producten? Neem dan contact met ons op via e-mail of telefoon.

Vermeld daarbij:

  • Uw naam en contactgegevens

  • De datum van bestelling

  • Uw bestelnummer

  • Een korte omschrijving van de klacht

U ontvangt binnen twee werkdagen een reactie van ons. We doen altijd ons uiterste best om samen tot een passende oplossing te komen.

Even geduld a.u.b.